Købs- og handelsbetingelser

Efter bestilling vil din sag blive påbegyndt af en jurist,
 som forbereder processen for hvordan dine dokumenter skal udarbejdes, således
 at det afspejler dine ønsker.

1. Arbejdets omfang
• Et telefonisk interview eller personligt møde til drøftelse af dine ønsker med
en af vores jurister
• Udarbejdelse af ovenstående
• Ubegrænset antal tilrettelser
• Klargøring af dokumentet/dokumenterne til underskrift
• Grundig gennemgang af dokumentet/dokumenterne pr. mail og ved behov pr. opkald
• Vejledning vedrørende eventuel notar

2. Betaling
Du kan vælge følgende betalingsmetoder:
Du modtager en faktura sammen med dit juridiske dokument, som skal betales senest 8 dage efter modtagelsen.

Du kan betale med det samme på vores webshop med dit betalingskort eller mobilepay. Beløbet reserveres, til du modtager kladde på din bestilling.

3. Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde din bestilling i op til 24 timer efter du har modtaget din ordrebekræftelse. Derefter kan din bestilling ikke fortrydes, da vores jurist har påbegyndt udarbejdelsen af din bestilling.

4. Fremsendelse af dokumenter
Efter det telefoniske/personlige møde med juristen vil du modtage din 
bestilling pr. mail. Først efter endelig godkendelse af indholdet på din bestilling, modtager du din bestilling enten pr. mail eller pr. post.

5. Prisen
Alle priser er inklusiv 25 % dansk moms med mindre andet er oplyst.

6. Refundering
Påbegyndt abonnement refunderes ikke.

7. Opsigelse af medlemskab
Et medlemskab kan til en hver tid opsiges, dog senest 30 dage før påbegyndelse af ny
medlemskabs periode. Opsiges medlemskabet efter en ny periodes
påbegyndelse, vil der ikke blive refunderet for betaling for den påbegyndte
periode. Opsigelse skal ske via mail eller telefonisk til kundeservice.
 Kontaktoplysninger findes på www.dinearvinger.dk

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål
 til ovenstående.

Dine Arvinger ApS
Hammerensgade 1, 2
1267 København K
Cvr. 40037381
Vi er altid klar til at hjælpe dig på telefonen